Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Thursday 5 November 2015

~Update~ Little Change in Blogging! ;)

 
 
Hallo allemaal! Ik heb mijn eerste examens overleefd! Jeeeej, nu nog de uitslag afwachten, maar het zal vast wel goedkomen. Ik was daarnet een post aan het typen en merkte dat ik tijdens het schrijven afdwaalde naar wat ik allemaal wil bereiken met mijn blog. Ik besloot dat het goed was om nu het roer om te gooien en een post te maken met dingen die goed gaan, dingen die beter kunnen en hoe ik die ga veranderen. Ik moet mijn faalangst loslaten en kiezen voor de dingen die ik echt leuk vind aan het bloggen! Een iets andere post dan normaal dus, maar hopelijk willen jullie hem toch lezen. Bedankt alvast en respect voor de mensen die het einde van dit artikel halen :)

Hello everyone! I survived my first exams! I think it went very well after all, but it is waiting for the results. I was just typing a post and found myself thinking while writing about what I wanted to achieve with my blogging experience. I decided that it was is now the perfect time for some change. I want to focus on the good things about blogging and let go of the fear and the bad things. A slightly different post than normal, but hopefully you still want to read it :) Thanks in advance and respect for the people who reach the end of this article :)






Tijdens de examenweek heb ik nagedacht over mijn blog. Nee rustig, dit wordt geen dramatisch verhaal waarin ik zeg op te houden met bloggen. Wel dacht ik na over de functie van mijn blog. Ik merk dat lange artikelen steeds minder gelezen worden, hoe jammer ik dat ook vind :( Reviews met 6 lakken erin, die tot in detail besproken worden, krijgen dezelfde response als een klein artikel over 1 lakje. Erger nog, een klein artikel met een duidelijke opbouw krijgt vaak zelfs meer aandacht. Ik snap dat ook wel. We leven tegenwoordig in een maatschappij waar het nieuws in hapklare brokjes geserveerd wordt. Lange artikelen halen het niet meer, want mensen willen in een hoog tempo veel nieuwe dingen zien, waar ze over kunnen vertellen, en een lang artikel over een lakje heeft daarbij in hun ogen een lagere functie. Ik vind het zelf heerlijk om lange posts te schrijven, maar wanneer daar geen response op komt, is dat moeilijker vol te houden. Het wordt dan steeds moeilijker om die lange artikel vol te houden. Daarom heb ik het geaccepteerd. De wereld veranderd, het internet verandert, en ik verander mee!

During exam week, I thought about my blog. No stay quiet, this is not a dramatic story where I tell you that I'll stop blogging. Well, I thought about the function of my blog. I notice that long articles are read less and less, and I think that is very unfortunate :( Reviews  with 6 paints in it, which are discussed in detail, get the same response as a small article about one polish. And it gets even worse, a small article with a clear structure often receives even more attention. I understand that too. We live in a society where the news is served in bite-sized chunks. Long articles will not make it anymore, because people want to see a lot of new things at a high speed, so they can have a lot to tell about, and a long article about one single polish is in their eyes in a lower position. I think it's wonderful to write long posts, but if there is no response, it's very difficult to get going. It then becomes increasingly difficult to keep a long article. Therefore I accepted it. The world has changed, the internet is changing, and I will also change, but the way I like it!




Voortaan wil ik kleinere artikelen gaan schrijven. Ik wil terug naar de bron, terug naar de kern waarvoor deze blog bedoelt is. Het delen van mijn creativiteit, het inspireren van anderen met mijn nail arts en het maken van dingen die ik leuk vind, zonder aan de verwachtingen te willen voldoen. Daarom wil ik geen artikelen meer met lange teksten, die puur geschreven zijn omdat dat nu eenmaal zo hoort! Ik wil posts met veel en duidelijke foto's van nail arts of andere leuke dingen die mij vrolijk maken en andere kunnen inspireren. Ik wil me geen zorgen meer maken over het aantal comments dat een artikel krijgt, twijfelen over of het goed gaat vallen bij het grote publiek. Ik wil dingen delen waar ik zelf ook blij van wordt. Kleinere posts dus, maar wel met dezelfde nail arts, meer kleurenfoto's en onderwerpen waar ik energie uithaal, inplaats van energie in moet stoppen die ik niet terugkrijg. haha oke tot zo ver mijn korte update! Ook mijn volgende nail art staat bij deze online! Ik ben heel erg dankbaar voor alle mensen die vanaf het begin aan mijn blog zijn blijven hangen, en nog steeds alles lezen! Bedankt! Jullie maken mijn wereld iedere dag beter ;) Op naar de volgende post en hopen dat er nog veel mogen volgen!

From now on I want to write smaller articles. I want to go back to the source, back to the base that this blog is intended for. Sharing my creativity, inspiring others with my nail arts and making things that I like, without wanting to meet expectations. for myself and others. Therefore, I do not want to make articles about polishes, which are written purely because I have to do it! I don't want to feel the fear of having less comments on posts, the fear of having to write posts you don't like only because of the amound of comments. I want to post articles with large and clear pictures of nail arts or other fun things that make me happy and can inspire others. I want to share things wherever I am pleased with it. Smaller posts so, but with same nail arts, more color photos and topics I can get energy out, instead of energy should be put in that I do not get back. haha okay so far my quick update! Also my next nail art will be online in a couple of minutes! I am very grateful to all those who stuck with my blog from the beginning, and still read everything! Thanks! You make my world better every day;) On to the next post and hope that many may follow!



 Click here if you'd like to follow my blog on Bloglovin'!





9 comments:

  1. Je hebt ergens wel gelijk hoor, ik lees je artikeltjes altijd tot de laatste letter. Maar ik snap wel dat er mensen zijn die liever snel alles vlug vlug willen lezen. Ik ben wel erg blij dat je je niet meer gaat bezig houden met cijfertjes, want da's het echt niet waard. Het zou zonde zijn, mocht je je creativiteit daardoor beletten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww bedankt voor je lieve woorden! Ik ga meer bloggen over dingen die me echt blij maken, en me minder aantrekken van wat anderen van me verwachten, want dan moet het steeds beter, mooier grootser! Bedankt voor je lieve comment :) ik zal me minder drukmaken om de cijfertjes :)

      Delete
  2. Dat klopt inderdaad wel wat je schrijft dat mensen de lange artikelen minder lezen. Al lees ik meestal wel alle artikelen helemaal, probeer zelf ook niet te lange artikelen te maken :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja precies! op die manier kan je toch je creativiteit met mensen blijven delen maar wordt het niet zo'n last om artikelen te schrijven die niet gelezen worden :)
      xx Bedankt voor je reactie!
      x

      Delete
  3. Rot dat je voor lange artikelen waar je meer moeite in stopt niet meer bezoekers of reacties krijgt! Maar ik snap het wel, plaatjes doen het vaak beter dan lange teksten. Daarom probeer ik mijn teksten ook meestal niet te lang te maken! Hoop dat je er zelf ook achter staat om zo te gaan veranderen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja precies, het is leuker om meer aandacht te besteden aan dat wat ik echt leuk vindt, het maken van nail arts, in plaats van het schrijven van ellelange stukken tekst, enkel om de lege ruimtes op te vullen. :)
      xxx

      Delete
  4. Hi, wat goed van dat je weer gaat dien waar je bij van wordt. Daar is je blog ook voor. Het is jouw plekje op het internet waar je precies kunt doen waar jij zin in hebt. En je maakt zulke mooie nail arts dat er voldoende mensen zijn die ze zullen waarderen. Ik blijf je volgen en ik kijk uit naar je nieuwe artikelen. Liefs Imke

    ReplyDelete
    Replies
    1. AWW zo mooi gezegt! Ja inderdaad, je blog is om dingen op te plaatsen die je zelf leuk vind :) het is inderdaad jouw plekje op het internet! AWW dankjewel!

      Delete