Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Monday 4 April 2016

COTM: Outfit Nail Stickers ~Vote for your favorite manicure! ~


Hallo allemaal! Vandaag heb ik weer een nieuwe challenge voor jullie. Het zal jullie vast wel opvallen dat er een stilte heerst op mijn blog. Daarover in deze post meer. Maar nu over de challenge: Iedere maand maken alle deelnemers een nail art rondom het zelfde thema voor jullie. Deze maand was het thema outfit, we kregen nagelstickers en moesten daarmee een design verzinnen. Vervolgens deelt iedere blogger de foto's in een post en aan het einde van dat artikel kun je stemmen op je favoriete manicure! Deze maand heb ik weer allemaal mooie nail arts gezien. We worden vast gesponsord door Nail Product bij het maken van de nail arts. Ik vind het altijd superleuk om rond een bepaald thema een nail art te verzinnen! Lees snel verder voor mijn nail art en alle andere inzendingen rondom het thema en uitleg over de nail art die ik gemaakt heb...


 
Hierboven zien jullie de nail art die ik voor deze challenge heb gemaakt.  Allereerst, sorry voor de stilte op mijn blog, ik heb dit jaar examen want ik zit in 6 vwo. (haha wie wist er dat ik zo jong was?) De druk is dus best wel hoog, en met een faalangst patiĆ«nt zoals ik wordt dat nog erger. Gelukkig ben ik tot nu toe alles goed doorgekomen. Het centraal examen is echter een verhaal apart. Ik heb nu al slapeloze nachten J maar ach nail art is een goede afleiding en het komt wel goed! We kregen deze leuke nagelstickers van NailProduct deze maand. Super mooi he! Ik kreeg deze neon stickers, en was erg enthousiast, ze brengen zo snel aan, en je kan er ook voor kiezen maar een klein deel van de print te gebruiken zoals ik hier heb gedaan! Hieronder zien jullie alle andere inzendingen!



 




 









 


 


8. Tatiana - http://www.blogenbeauty.nl



 

  
Ook deze maand zijn er weer allemaal mooie creaties gemaakt. Ik ben benieuwd welke nail art jullie het best geluk vinden. Deze maand heb ik weer zoveel leuke designs gezien. De laatste twee van Malinka en Tatiana, super mooi! Wauw, het design van Tatiana, waarbij de nagelstickers doorlopen op de vingers, zo creatief! Ik ben echt onder de indruk! Hieronder kunnen jullie stemmen op je favoriet! Zoals ik in de intro al even vertelde worden we deze challenge gesponsord door de webshop nail product. Iedere maand zullen zij ons een product toesturen dat we voor dat thema moeten gebruiken. Ik ben zo benieuwd wat dit volgende maand gaat zijn. Ik hoop snel weer een nieuwe post te maken, maar in ieder geval bedankt voor het lezen! Ik zou het super leuk vinden als jullie een comment achterlieten met daarin welke nail art jullie het leukste vinden!

 
















Go to http://www.nailproduct.nl/ for the nail paints and other nail products from NailProduct!




Which outfit nail art do you like the most?

Brilliantnails
Lotsoflocks
Nailgloss
Creativenails4fun
Iontrend
Bebeautifully
Blogenbeauty
Nailsbymalinka

fun quizzes

2 comments: