Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Monday, 6 June 2016

COTM: Pattern theme ~Vote for your favorite manicure! ~



Hallo iedereen! Vandaag presenteer ik aan jullie de laatste challenge of the month. Dit jaar hebben we allemaal weer veel mooie nail arts gemaakt, en dit is de laatste van dit jaar. Helaas doe ik volgend jaar niet meer mee met de Challenge, maar ik ga het vervolg zeker volgen, want volgend jaar is er een nieuwe challenge met weer veel deelnemers en zeker ook super mooie nail arts. Wat de challenge precies inhoud? Iedere maand maken alle deelnemers een nail art rondom het zelfde thema voor jullie. Deze maand was het thema Pattern! Vervolgens deelt iedere blogger de foto's in een post en aan het einde van dat artikel kun je stemmen op je favoriete manicure! We worden vast gesponsord door Nail Product bij het maken van de nail arts. Lees snel verder voor mijn nail art en alle andere inzendingen rondom het thema en uitleg over de nail art die ik gemaakt heb...

Hello everyone! Today I'm presenting the next Challenge of the month of this year with you. This is the last challenge of this year, and the final challenge for me, because I'm not gonna continue participating next year. But I'll keep following the challenge next year, with some new as well as old bloggers, and I'm sure a lot of new amazing nail arts. What it means? Each month, the participants will make a nail art around the same theme for you. This month's theme was Pattern. Then each blogger shares the photos in a post and you can vote at the end of this article at your favorite manicure of this month's challenge! A compagny named NailProduct will send each blogger samples to make the manicures with. More details on the sponsorship in this post. Read on for all the details on the theme and the photos of the manicure that we have created...

 


Hierboven zien jullie de nail art die ik voor deze challenge heb gemaakt. Het thema was Pattern, en iedere blogger kreeg een Striping penseel opgestuurd om een mooie nail art mee te maken. Ik heb voor dit basketbal achtige patroon gekozen. Ik gebruikte een felroze ondergrond, zodat de zwarte kleur extra op zou vallen! Ik ben zelf echt heel blij met het resultaat! De lijnen zijn mooi en strak geworden, en ik vond het penseel dat ik gekregen heb ook echt van goede kwaliteit. Hieronder zien jullie alle prachtige nail arts die de andere deelnemers hebben gemaakt.

 
 
 
 




 





 

 
6. Bianca - http://www.lotsoflocks.be/  
 
 

 
7. Tatiana - http://www.blogenbeauty.nl



 


Ook deze laatste maand zijn er weer allemaal mooie creaties gemaakt. Favorieten zijn de nail art van Malinka en Cindy :) Zoals ik in de intro al even vertelde worden we deze challenge gesponsord door de webshop nail product. Iedere maand stuurden zij ons een product op dat we voor dat thema moesten gebruiken. Ik ben zo benieuwd hoe de challenge volgend jaar gaat verlopen, ook al doe ik zelf niet meer mee. Ik hoop snel weer een nieuwe post te maken, maar in ieder geval bedankt voor het lezen! Ik zou het super leuk vinden als jullie een comment achterlieten met daarin welke nail art jullie het leukste vinden!

 
















Go to http://www.nailproduct.nl/ for the nail paints and other nail products from NailProduct!


Which pattern nail art do you like the best?

Brilliantnails
Lotsoflocks
Nailgloss
Creativenails4fun
Iontrend
Blogenbeauty
Nailsbymalinka

Quiz Maker

7 comments:

  1. Ah je zegt t zelf al maar vond ze echt op n volleybal lijken! Vond t heel tof je in de challenge te hebben en blijf je volgen hoor dus blijf nailarts maken!

    ReplyDelete
  2. Can't pick my favourite . They all are good . Obsessed with abstract nails .
    New post on my blog . Do drop by soon <3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    ReplyDelete
  3. What a pretty manicure dear Julia! A big hug!

    ReplyDelete
  4. I'm a huge fan of your blog. So many fresh ideas! I often copy your nail art designs . Presently I have light blue nail art on my nails taken from http://nailartstyle.com/top-50-light-blue-nail-designs website. I love it so much!

    ReplyDelete
  5. "I am just a girl living a big dream in this small world; I am a fashion, beauty, & lifestyle blogger. This blog is to inspire, give suggestions, and have fun with what I share.I also want such more post here.Have a good day for all.
    Thanks
    Linda"
    clothing styles
    best birthday present
    best gift ideas for girlfriend
    cheap christmas gift ideas
    hbest toddler shoes

    ReplyDelete
  6. We are committed to providing our clients with the highest quality financial services, combined with the lowest rates available. Our Florida will work with you one-on-one to tailor a financial solution that is specifically suited to meet your financing needs. Whether you are purchasing a Florida dream home, refinancing an outstanding loan, or consolidating debt, our highly experienced mortgage team can help you find the right loan program at the lowest rate, no matter what your needs are. Please visit this website :
    Thomas Martin
    Mortgage

    ReplyDelete