Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Wednesday 16 October 2013

~Swatches~ Essence Sparkle and Sand Nail Polish


 

Ook Essence komt met zijn eigen budget versie van de Liquid Sand Nail Polish. Deze hoort bij een nieuwe lijn van 3 Sand effect lakjes die vanaf Augustus in de winkels lag. Ik was erg benieuwd naar deze nagellak en toen de lakjes in de schappen verschenen, ben ik ze gelijk gaan halen. Ook was ik was erg benieuwd naar het effect op je nagels! Vandaag ga ik een van deze nieuwe Sand effect lakjes van Essence; nr. 165 Here is my number voor jullie swatchen!



 

 
De dekking van dit lakje is oké, maar houdt te wensen over. Hierboven zie je het resultaat na een laagje van de nagellak. Bij de 2e laag geeft het lakje wel een mooie dekking. Eenmaal opgedroogd voel je het Sand effect duidelijk op je nagels zitten.

 
Ik heb de lak nu al vaker op mijn vingers gehad en ik vind het jammer dat deze nagellak relatief snel uitdroogt. Na een paar keer lakken is de dikte van deze lak al flink toegenomen in vergelijking met de eerste keer dat ik hem op mijn nagels had.

 



Over de kleur van het lakje ben ik wel erg te spreken! De lak houdt het midden tussen zwart en grijs en er zit ook een zilveren glitter doorheen. Bij 2 laagjes zie je de subtiele glitter in de kleuren groen, blauw en goud op je nagels verschijnen. Dit maakt het Sand effect helemaal af!

Essence Sparkle and Sand effect nagellak; €1.69

No comments:

Post a Comment