Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

Sunday 6 October 2013

Trends4 Autumn-Winter 2013 Emerald green


 
De komende weken zal ik een aantal kleuren gaan Swatchen die zeer geschikt zijn voor deze herfst. Ik begin met dit groene lakje van OPI. Deze nagellak is al wat ouder.  Hij komt namelijk uit de Hong Kong collectie van 2010, maar ik heb hem ruim 1.5 jaar later nog in het vaste assortiment kunnen kopen.
The following weeks, I’m going to swatch some beautiful colors for you. All these polishes are suitable to wear on your nails this Autumn. I’m starting today with this Nail polish from OPI.
De nagellak droogt in 2 dunne lagen goed op. Eenmaal opgedroogd voelt de lak mooi glad aan. Hij is dus zeer geschikt voor Nail art. Het enige nadeel is dat hij na 3 dagen al gaat chippen. Ook komen er snel kleine scheurtjes in de lak. Dat vind ik jammer want van de vaste collectie van OPI ben ik betere kwaliteit gewend. OPI zou naar mijn mening beter moeten kijken naar de formule van hun Cream lakken.
 
In fel licht krijgt deze nagellak een subtiele blauwe ondertoon. Dat vind ik erg bijzonder en ook over de donker groene kleur  ben ik erg te spreken. Zeker als je bedenkt dat groene nagellak pas het laatste jaar populairder begint te worden. De aankomende maanden komen er steeds meer donkergroene lakjes in de schappen te liggen. De Emerald groene tint word een trend dit najaar!



Onlangs heeft ook L’Oreal Paris een nieuwe groene nagellak uitgebracht. Deze heet green couture nr. 612 en is een goede dupe van het lakje van OPI. Dus als je op zoek bent naar een goedkopere variant van deze Emerald groene lak is L’Oreal een aanrader! Bovendien hebben de nieuwe lakken van L’Oreal Paris een andere formule die tot 10 dagen houdt.


Opi cream polish, Jade is the new black, prijs; ong. €14.95
 
L’Oreal Paris, Green Couture nr. 612 €5.99
 

 
 


4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Super ook Juul!!!! Hopelijk word het het een succes!! Love you schat!!!!!

    ReplyDelete
  3. Heeyy lau!! Dankjee jaa dat hoop ik ook! XD love u to Xxxx

    ReplyDelete
  4. Wat een prachtige kleur nagellak! I love OPI :-)

    ReplyDelete